Witaj,

Już w najbliższy poniedziałek zapraszam Cię na premierę Kursu Google Tag Manager!

Mierzenie oraz optymalizowanie działań marketingowych to zadanie, przed jakim staje każdy przedsiębiorca – a jego rozwiązaniem jest profesjonalna analityka. Google Tag Manager, któremu poświęcony został ten kursu, umożliwi Ci skuteczne wykorzystanie narzędzi analitycznych oraz tagów śledzących. Poznanie w praktyce zagadnień dotyczących wdrażania i zarządzania analityką internetową pozwoli Ci zaoszczędzić zarówno czas, i pieniądze – i w tym właśnie pomoże Ci ten kurs.

Nauczysz się obserwować zachowania Twoich obecnych i przyszłych klientów – czy wypełniają formularz kontaktowy? Jak daleko przewijają stronę? Czy oglądają wideo? Dowiesz się jak, korzystając z danych z dataLayer, skonfigurować tagi konwersji i zdarzeń, które przekazują do Google lub Facebooka dynamiczne parametry, takie jak wartość zamówienia. Po kursie będziesz w stanie mierzyć interesujące Cię interakcje użytkowników z witryną, analizować ich zachowanie i podnosić współczynnik konwersji swojej strony.

Czy kurs jest dla mnie?

Kurs jest skierowany do osób, które chciałyby samodzielnie konfigurować analitykę internetową i uniezależnić ten proces od działu IT.

Wiedza zawarta w kursie będzie szczególnie przydatna dla marketerów, właścicieli sklepów internetowych, przedsiębiorców i początkujących analityków internetowych

Do usłyszenia już w najbliższy poniedziałek – 14 stycznia!