Witaj,

mam przyjemność zaprosić Cię na premierę kursu Google Tag Manager w Praktyce, który od dziś jest dostępny ze zniżką -10% na: 

Google Tag Manager w Praktyce 

Google Tag Manager, któremu poświęcony został ten kurs, umożliwi Ci skuteczne wykorzystanie narzędzi analitycznych oraz tagów śledzących. Poznanie w praktyce zagadnień dotyczących wdrażania i zarządzania analityką internetową pozwoli Ci zaoszczędzić zarówno czas, i pieniądze.

Kurs Google Tag Manager w Praktyce

W kursie Google Tag Manager w Praktyce nauczysz się mierzyć i optymalizować działania marketingowe a także poznasz podstawy zagadnień związanych z analityką. Poznasz zagadnienia dotyczące konfiguracji śledzenia zdarzeń Google Analytics, czyli jednego z najważniejszych zastosowań GTMa. Zobaczysz jakie działania podejmują na Twojej stronie użytkownicy oraz dowiesz się jak wykorzystywać Pixel Facebooka, dynamiczny kod konwersji Google Ads czy kod śledzący Google Analytics. Dzięki temu oraz zdobytym podczas kursu umiejętnościom będziesz mógł sprawniej uruchomić kampanie reklamowe, a także wdrożyć dodatkowe tagi śledzące, dające Ci szersze możliwości targetowania reklam.

Sprawdź co znajdziesz w Kursie

  • Skonfiguruj śledzenie międzydomenowe
  • Śledź zdarzenia w Google Analytics
  • Dodaj wymiary niestandardowe do GA
  • Zainstaluj pixel Facebooka
  • Dodaj tagi Google Ads
  • Skonfiguruj moduł Ecommerce
  • Prześlij wartość konwersji do GAds
  • Mierz pobrania plików PDF

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs jest skierowany do osób, które chciałyby samodzielnie konfigurować analitykę internetową i uniezależnić ten proces od działu IT. Wiedza zawarta w kursie będzie szczególnie przydatna dla marketerów, właścicieli sklepów internetowych, przedsiębiorców a także początkujących analityków internetowych.

Szczegółowe opisy Kursu i darmowe lekcje znajdziecie na stronie:

Google Tag Manager w Praktyce

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z Kursem!