Creative Roadshow 2014 – Podsumowanie
Od zakończenia pierwszej edycji Creative Roadshow minęły już prawie dwa miesiące, mieliśmy zatem sporo czasu na zebranie wszystkich wrażeń i wniosków. Warsztaty prowadzone we współpracy z Epson, EIZO, WACOM…
Od zakończenia pierwszej edycji Creative Roadshow minęły już prawie dwa miesiące, mieliśmy zatem sporo czasu na zebranie wszystkich wrażeń i wniosków. Warsztaty prowadzone we współpracy z Epson, EIZO, WACOM oraz Akademią Nikona, przyciągnęły przede wszystkim fachowców bądź miłośników fotografii, pragnących wzbogacić swoją wiedzę o proponowane przez nas techniki i rozwiązania. Na spotkaniach nie zabrakło również wiernych fanów, których korzystając z okazji chcielibyśmy serdecznie pozdrowić i bardzo gorąco podziękować za obecność. Wielogodzinne burze mózgów (z piorunami), wymiana nie tylko konkretnych informacji, ale również pomysłów oraz inspiracji, czy sama możliwość poznania Was osobiście – te rzeczy z nawiązką wynagrodziły nam wszelkie trudy związane z organizacją Creative Roadshow i już teraz przebieramy niecierpliwie nogami na myśl o kolejnej edycji. Mamy szczerą nadzieję, że podzielacie nasz entuzjazm i już za kilka miesięcy znów będziemy mogli ponownie spotkać się gdzieś w Polsce, żeby porozmawiać o kreatywności oraz narzędziach umożliwiających jak najpełniejsze jej wykorzystanie.
Powodzenie, jakim cieszył się cykl organizowanych przez nas wykładów, pokazał z jednej strony, jak wielu spośród Was zainteresowanych jest stałym rozwijaniem własnych umiejętności, z drugiej zaś potwierdził ogromny twórczy potencjał takich spotkań. Za każdym razem zbieraliśmy Wasze opinie i sugestie dotyczące sposobu prowadzenia warsztatów oraz poruszanej tematyki. Setki wypełnionych ankiet stanowią nieocenioną skarbnicę wskazówek w oparciu o którą postaramy się udoskonalać i rozwijać formułę kolejnych imprez tak, by jak najlepiej trafiały w Wasze gusta oraz potrzeby.
W oparciu o materiały nagrane podczas warszawskiego etapu Roadshow, przygotowaliśmy krótki film, stanowiący próbę uchwycenia atmosfery wszystkich naszych spotkań.
Wszyscy lubią statystyki i my również nie jesteśmy odstępstwem od tej reguły, dlatego też pokusiliśmy się o zestawienie kilku liczb, z pomocą których spróbujemy podsumować doświadczenia premierowego Roadshow. Na przestrzeni 20 dni, pokonując 3000 kilometrów, odwiedziliśmy pięć miast, aby podczas 30-tu godzin wykładów wystąpić w sumie przed około 1000 gości. Niestety, pomimo najszczerszych chęci, dość szybko straciliśmy rachubę i nie możemy podać Wam choćby przybliżonej liczby wymienionych uścisków dłoni, jednak było ich tyle, że zakwasy odczuwaliśmy jeszcze długo po ostatecznym powrocie do naszego warszawskiego biura.
Poniżej znajdziecie linki do relacji z poszczególnych etapów Creative Roadshow- zapraszamy do lektury!
Część pierwsza – Gdańsk – Szczecin
Część druga – Warszawa
Część trzecia – Wrocław – Kraków