Kurs Tworzenie Gier w Unity od Podstaw już dostępny!
Witajcie, Mam przyjemność zaprosić Was na premierę Kursu Tworzenie Gier w Unity od Podstaw, który od dziś jest dostępny na: http://eduweb.pl/kursy/unity/tworzenie-gier-unity-od-podstaw.html W tym Kursie pokażemy Ci…
Witajcie,
Mam przyjemność zaprosić Was na premierę Kursu Tworzenie Gier w Unity od Podstaw, który od dziś jest dostępny na:
http://eduweb.pl/kursy/unity/tworzenie-gier-unity-od-podstaw.html
W tym Kursie pokażemy Ci jak stworzyć najważniejsze funkcjonalności gry opartej o lokalizację GPS inspirowanej Pokemon Go, bazując na popularnym silniku do tworzenia gier – Unity. Zawsze chciałeś stworzyć aplikację wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość? A może jesteś wielkim fanem Pokemonów? W takim razie ten Kurs jest zdecydowanie dla Ciebie!
Jeżeli nigdy nie miałeś styczności z silnikiem Unity – nic się nie bój! W Kursie zostaniesz wprowadzony krok po kroku w każdą część silnika, z którą będziemy pracować. Jeśli już programujesz, znasz przynajmniej podstawy C#, kilka lekcji wystarczy, żebyś był w stanie samemu stworzyć działającą aplikacje na swoim telefonie, która będzie w stanie odtworzyć dowolny obiekt, w każdym miejscu, gdzie skierujesz swoje urządzenie.
Poznaj tajniki rozszerzonej rzeczywistości i spraw, by normalny świat został wzbogacony o elementy wirtualnego świata, który sam stworzysz! Jeszcze nigdy ta technologia nie była tak łatwo dostępna i jest to idealny moment, żeby spróbować swoich sił.
Sprawdź co znajdziesz w Kursie:
- Wprowadzenie do silnika Unity
- Rozszerzanie edytora
- Rozszerzona rzeczywistość
- Praca z gotowymi narzędziami
- Zapisywanie stanu projektu
- Testy z urządzeniem
- Tworzenie własnych animacji
- Lokalizacja GPS i Google Maps
W tym materiale zwrócimy szczególną uwagę na architekturę projektu. Jest kluczowa jeśli chodzi o elastyczność i skalowalność, dlatego bardzo ważne jest, żeby na tym etapie nie popełnić żadnego błędu. Każda zła decyzja, może dodać nam sporo pracy w późniejszym etapie projektu. W kursie tym nauczysz się podstawowych wzorców projektowych. Zobaczysz w praktyce jak wygląda ich implementacja oraz dowiesz się jakie są ich mocne i słabe strony.
Kurs jest skierowany do osób już potrafiących programować, znających co najmniej podstawy C# oraz chcących rozpocząć swoją przygodę z tworzeniem gier. Już na samym początku zostaniesz płynnie wprowadzony w zaawansowane technologie rozszerzonej rzeczywistości i przekonasz się sam, że wcale nie było to aż takie trudne.
Autorem kursu jest Jakub Siwek.
Gorąco zachęcamy do zapoznania się z kursem!