Nowości

[PREMIERA] Kurs Google Analytics już dostępny! Miesiąc E-Biznesu na eduweb.pl

Witaj, Trwa Miesiąc E-Biznesu, a od dziś dostępny jest również długo wyczekiwany Kurs Google Analytics – Analiza Stron Internetowych, którego autorem jest Karol Dziedzic, ekspert…

Witaj,

Trwa Miesiąc E-Biznesu, a od dziś dostępny jest również długo wyczekiwany Kurs Google Analytics – Analiza Stron Internetowych, którego autorem jest Karol Dziedzic, ekspert w dziedzinie analityki internetowej. Kurs znajdziesz na:

https://eduweb.pl/kursy/marketing/google-analytics-analiza-stron-internetowych.html

Sprawdź pozostałe kursy w pakiecie na: http://startupwsieci.eduweb.pl/

Podczas kursu na początek przejdziemy przez checklistę wdrożeniową, aby krok po kroku sprawdzić poprawność zbieranych danych w Twoim panelu Google Analytics. Karol Dziedzic, autor kursu pokaże Ci jak konfigurować cele oraz źródła ruchu pod kątem późniejszych analiz, a także pokaże Ci najczęściej popełniane błędy. Dowiesz się co stoi za konkretnymi zmiennymi, a także w jaki sposób sprawdzić charakterystykę swoich potencjalnych klientów na stronie internetowej.

Nauczysz się weryfikować efektywność kanałów reklamowych, które sprowadzają ruch na Twoją stronę i zaczniesz swobodnie zarządzać budżetami reklamowymi, przerzucając je odpowiednio pomiędzy najlepiej konwertujące źródła. Nauczysz się analizować zarówno przepływy użytkowników przez swój serwis internetowy, znajdować najlepsze treści na swojej stronie oraz sprawdzać, czego szukają. Ponadto, dowiesz się, jak analizować lejki konwersji i jak zwiększać ich przepustowość. Jeśli chcesz sam zająć się wdrażaniem celów na Twojej stronie internetowej, pokażemy Ci jak użyć do tego Google Tag Managera.

O czym powiemy w kursie?

  • Jak sprawdzić, czy poprawnie zbierasz dane?
  • Jak dokładnie możesz śledzić zachowania użytkowników?
  • Skąd pochodzą Twoi potencjalni klienci?
  • Czy dany kanał reklamowy konwertuje?
  • Co użytkownicy przeglądają na Twojej stronie?
  • Kiedy użytkownicy wypadają z lejka konwersji?
  • Analiza przepływu użytkowników przez stronę
  • Wprowadzenie do Google Tag Managera

Czy Kurs jest dla mnie?

Kurs stworzony został z myślą o osobach, które chcą nauczyć się lepiej wyciągać wnioski na podstawie danych. Oznacza to zarówno tych, którzy już pracują z Google Analytics, jak i tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z analityką internetową. Jeżeli rozwijasz swój startup, prowadzisz własny sklep internetowy lub po prostu zajmujesz się na co dzień marketingiem online i zależy Ci na zwiększeniu efektywności Twoich działań w sieci – ten kurs jest właśnie dla Ciebie!

Opis Kursu i darmowe lekcje znajdziesz na stronie:

https://eduweb.pl/kursy/marketing/google-analytics-analiza-stron-internetowych.html

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z Kursem!

UDOSTĘPNIJ ARTYKUŁ:

Powiązane artykuły

Zasoby

Jak się uczycie? Back to School – podsumowanie akcji

Nowości

[PREMIERA] Kurs Google Tag Manager w Praktyce już na eduweb.pl!

Nowości

Już wkrótce – premiera Kursu Google Tag Manager!

Pozostań na bieżąco!

Już nigdy nie przegapisz ważnych informacji, promocji oraz nowych kursów. Zapisz się na newsletter już teraz!

Zapisując się do newslettera akceptujesz naszą politykę prywatności